szerda, május 2

Kiegészítés


Kiegészítés

Colin

A Harry Potter elemzés átdolgozásán voltam éppen, nagyon igyekezve, kevés munkával látványosra szabjam a házi feladat arculatát, amikor anya új dugi laptopja jelzett. Nem volt olyan nehéz kezelni, mint ahogy hittem, simán be tudtam állítani, hogy a beérkező e-mailek mellett Corn blogjának bejegyzés frissítéseit is figyelje, és jelezze.
Mióta Corn nagynénjei kikönyörögték, hogy várjuk meg az újévet a vándorlásos kutatással, untam magam, és mivel kötöttem vele egy megállapodást arról, hogy a közelében lehetek, ha sohasem érintem meg, nem lehetettem vele a szó hagyományos értelmében, így igyekeztem másképp a közelébe férkőzni. Erre tökéletes volt a blogja. Igaz, hogy olyan személyes volt, mintha csak naplójába olvastam volna bele, de az ördögbe is, ő meg rávett, hogy soha többé ne érintsem meg! Ennyi kijárt nekem.
Rákattintottam a feljövő ablakra, és megnéztem a legújabb bejegyzését. Valamit Loganről írt benne, pedig azt hittem, már rég kiverte a fejéből a srácot. Mondjuk nem nevezte meg, de biztos voltam benne, hogy róla van szó. Hirtelen erőt vett rajtam a szereplési vágy. Bár már egy ideje – négy napja és két órája – rendszeres követője voltam a blogjának, egyszer sem írtam neki. Most visszamentem boszorkányos kalandjait taglaló bejegyzéseihez, válaszolgatni kezdtem rájuk. Nem féltem a lebukástól, annyian írogattak neki, hogy már azt sem nagyon figyelte, miket véleményeznek, na meg ott volt szuper nicknevem, amiről senki fia fel nem ismert volna.

Samhain lányát előléptették!
Ígértem egy szaftos beszámolót a boszorkánytalálkozóról, hát ezt figyeljétek! A rózsaszín füst engem választott Főboszorkánynak, nincs többé Samhain lánya, mostantól a boszorkánymester vagyok, kéretik a Fenség megszólítás. Mivel elmúlt éjfél, holnap jövök a részletekkel. Addig is kígyót, békát, galambvért!

(132 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Helló, Fenség! Ha rózsaszín füst lennék, én is téged választanálak, ha már egyszer belém kap a szél egynémely boszorkány mesterkedése következtében (hogy a fene egye meg a jó dolgukat), mert korábbi leírásaid alapján a boszorkánytalálkozó többi résztvevője ezerszer rosszabb lehet nálad. Csajszicska02, nem hinném, hogy a blog írójának hetvenöt gratulára volt szüksége. Gilisztát, hiénaszemet, kutyalépet!
2011. december 18. 16:03

Paranormális para!
Ex-Samhain lánya, kedvenc Főboszorkányotok új témát hozott! Hisztek a paranormális dolgok létezésében? Mi van a kísértetekkel? Legjobb barátom egy olyan szellemet látott, amelyik tőlem akart valamit, de azt hiszem, csak agyrázkódása van (amin nem lepődnétek meg, annyi, de annyi pofont kapott már életében), szóval biztos, hogy csak hallucinál. Különben is, mit akarna egy kísértet tőlem?
A másik nagy hírem: egy vámpír és egy vérfarkas látogatott meg a szobámban. Azt hiszitek, ijesztő volt? Nem, pedig a „vámpírsrác” még a fogát is hegyesre csiszoltatta. Az említett barátom pedig kezd hinni nekik, inkább ez rémiszt meg egy kicsit. Hiába, őrülteknek állt a világ.
 Ha valamelyikőtök hisz a kísértetek, a vámpírok vagy a vérfarkasok létezésében, kérem, hogy írja meg, hogyan lehet megszabadulni tőlük. Még jelentkezem, ha jutottam valamire, addig is kígyót, békát, galambvért!

(198 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Üdv, Fenség! Én határozottan hiszek bennük, még akkor is, ha nem akarok, és a legjobb barátod igazára csak ennyit tudok mondani: ugye, hogy ugye? Nem szabad elhamarkodottan ítélni, főleg ha már ki tudja, hány éves barátság van közöttetek. Mivel kérdésed több hetes, gondolom, rájöttél már, hogyan kell megszabadulni tőlük. Nem osztanád meg a megoldást a nagyérdeművel?

2011. december 18. 16:08


Az élet nagy kérdései (amikre félek választ találni)

Most komolyan, szerintetek a sellők mivel lélegeznek a víz alatt? Ha odabent kopoltyújuk van, akkor viszont hogyan lélegeznek olyankor, amikor a felszínen vannak?
Ha a vámpírok nem hisznek Istenben, miért égeti őket a kereszt? Vajon a vámpírokat ki teremtette?
A vérfarkasoknak mindegy kivel bratyiznak, amíg az illetőnek nincsenek szemfogaik?
Hogy lehet, hogy egy lány, aki szörnyvadászatból él, sokkal stílusosabban néz ki nálam? Hogy jut ideje az öltözködésre?
Megbízhatunk egy angyalban, akit kirúgtak a mennyből? Már nem azért, de Luciferrel nem ugyanez történt?
Mit csinál egy kísértet, amikor épp nem kísért?
Hogyan áruljam el a legjobb barátomnak, hogy talán nemsokára élőhalottá fog változni? Nem fog hülyének nézni?
Ha valamelyikre tudjátok a választ, kérlek, segítsetek! Addig is kígyót, békát, galambvért!

(211 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Hahó, Fenség!
1. Ha már a lábukat is át tudják változtatni, meg a mellüket eltakarni, miért ne tudnák más testrészeiket is átvariálni?
2. Szerintem Isten egy ördögi háztartástanóra után.
3. Pontosan! És ez így van jól.
4. Édes, drága… blogíró. Mindenre lehet időt szakítani, csak elég jól kell csinálni.
5. Azért nem, őt leküldték egyenesen a Pokolba, nem hagyták a Földön lébecolni.
6. Száz az egyhez, hogy leskelődik. Meg tudom érteni, én is ezt tenném a helyében.
7. Azt a rohadt! Mi ez, kislány, kikiabálod a nagyvilágnak, csak mert a barátodnak nincsen internete? Mi lesz, hogyha idejekorán rátalál erre a blogra, és kiborul a bejegyzés olvastán?
Van még mit tanulni.

2011. december 18. 16:11

A varázsitalok és varázs erejű tárgyak misztériája
Képzeljétek, paranormális kompániámhoz már egy tündér is csatlakozott. Most azt hiszitek, hogy a tündérek aranyos, jótevő kis lényecskék, mi? Mert elárulom, hogy nem azok, hanem idegesítő, nyafka libák!
De nem erről akartam beszélni, hanem ahogy a címben is megjelöltem, a varázserejű dolgokról. Kipróbáltam egy varázslatot, de nem működött, ebből nyilvánvalóvá vált, amit mindig is tudtam, vagyis, hogy nincsenek mágikus képességeim. Ha lennének sikerült volna nem igaz? Itt jön be a nagy kérdés: a varázsitalok és varázserejű tárgyak csak olyanoknál működnek, akik mágikus képességekkel rendelkeznek vagy egy szimpla halandó is megfőzhet egy boszorkánykoktélt? Ha nem, akkor hogy a fenébe mentsem meg a legjobb barátomat? Mert az biztos, hogy amikor zombivá változik, képtelen leszek megölni őt. Segítsetek!
Addig is kígyót, békát, galambvért!

(175 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Nem azért, de ezt a SexyVampireakárhányat nem lehetne kitiltani az oldalról? Tiszta lökött dolgokat ír, még csak nem is a tárgyhoz kapcsolódót. Mármint miért írta azt legutóbb is, hogy „KÉRLEK!”, most meg, hogy „CSERÉBE FELAJÁNLOM AZ ÉLETEM!”, gyanús nekem.

2011. december 18. 16:23

A hulla már nem is ember?
A közelmúltban olyan események történtek velem, melyek újabb nagy kérdéseket vetnek fel, ezeket szeretném most megosztani veletek. Átéltem életem első vámpírharapását. Furcsa, de nem volt olyan rossz, mint számítottam rá, viszont nem is ajánlom, hogy otthon, felügyelet nélkül is belevágjatok. A vámpírok bűvereje nagyon erős, pipás is voltam a vérszívómra, amíg… nos, amíg bele nem gondoltam. Haragudhatunk az oroszlánra, amiért megeszi a gazellát? Utáljuk a jegesmedvét, ha elejt egy fókabébit? Vámpíréknál ugyanez a helyzet, valamit csak enniük kell, nem?
A másik nagy kérdés: Van-e jogom ugráltatni egy szellemet, csak mert úgysincs jobb dolga? Talán kezd elszaladni velem a ló és bunkón viselkedtem vele? Ja, ez a személyes problémám, az igazi dilemma, az, hogy érdemel-e egy kísértet teljesen emberi bánásmódot? Szerintem igen, hiszen ha halott, akkor is ember. Lehet, hogy bocsánatot kellene kérnem.
Ti mit gondoltok erről? Majd jövök a fejleményekkel, addig is kígyót, békát, galambvért!

(171 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Csak annyira van jogod haragudni egy véredet szívó vámpírra, mint a fókabébinek a nyakát kettéroppantó jegesmedvére, vagyis nagyon. Akárhol is vagyunk a táplálkozási láncban, azt diktálja az életösztönünk, hogy maradjunk felül, és ne engedjük, hogy belőlünk lakmározzon bárki is. Ennek a szellemében írom most neked azt, hogy: Ne engedd, hogy bárki is hozzád érjen!
2011. december 18. 16:28

Embernek lenni borzalmas!
Búcsúzni jöttem, ugyanis rájöttem, hogy utálok ember lenni. Ha tudnátok mennyivel gyönyörűbb minden a víz alatt, ha látnátok, amit én láttam, ha éreztétek volna, mennyire nyugalmas odalent, ti sem akarnátok visszajönni, higgyetek nekem! Szerencsés sellőbarátnőm azt mondta, pár nap és az óceán kitisztítja a fejemből az összes nyomasztó gondolatot, csak én leszek meg a kék megannyi áramlata körülöttem. Imádom a kéket! Viszlát, emberek, ex-Samhain lány, ex-Főboszorkány búcsúzik, hiszen vár a végtelen. Tengerikígyót, békát, angolnavért!

(340 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Halihó, Fenség! Ebbe a bejegyzésbe most beleborzongtam, szintúgy a sok kérlelő, aggódó, szomorkodó megjegyzésbe, amit alant olvastam. Ez totálisan nem minden arany, ami fénylik helyzet, vagyis hiába szép a tenger, ha beleöntik a hulladékokat, hiába hagyod magad mögött a szárazföldet, ha utána csodaszép agyatlanként úszkálsz a vízben, és főleg hiába nevezed a barátnődnek azt, ha rá kell jönnöd, hogy hozzá köze nincs a barátságnak. Azt mondom, amit a többiek, embernek lenni király! És még mi király? A szerelem! Szeressük egymást, emberek!
2011. december 18. 16:47

A szeretet ereje tényleg létezik!
Mindenkitől bocsánatot kérek, akit megijesztettem, és köszönöm a több mint háromszáz aggódó hozzászólást is, kicsit elhamarkodottan írtam a legutóbbi bejegyzésemet. Visszatértem, nemcsak ide, de az emberlétbe is. Sellőnek lenni csodálatos, ugyanakkor rémisztő is. Majdnem elkövettem életem legnagyobb hibáját, de még idejében észhez tértem. A szívemnek legkedvesebb személy iránti szeretet volna az, ami visszahozott. Egyedül az a baj, hogy mintha túl sok szeretet buzgott volna fel bennem, már nem tudom, egyszerű szeretetet vagy pedig szerelmet érzek-e. Abban azonban biztos vagyok, hogy ennek az érzelemnek az ereje hozott vissza. Erősebb volt minden hívásnál. Össze vagyok zavarodva. Majd írok még nektek, ha sikerült kiderítenem mi van velem. Addig is kígyót, békát, galambvért!

(264 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Nem megmondtam, hogy milyen király a szerelem meg a szeretet? Ne is hallgass arra az emóra, aki öt bejegyzésen keresztül taglalja, hogy az élet milyen szar, mert ez nem igaz. Még azt sem fogta fel a gyerek, hogy itt nem élet vagy halál, hanem emberség vagy sellőség volt a kérdés tárgya, na, mindegy… hát, tudod, a szeretetből sosem elég, minél több van, annál jobb. Már, ha megbízható a srác. (Vigyázzatok, lányok, kivel mentek a suliban rendezett karácsonyi bálra, nehogy valami búzavirágszemű barmot fogjatok ki! Én, mint lány, tudom, hány fiú akar minket átejteni kedveskedő szavakkal, mikor azt sem tudják, hogy mögöttük ülünk matekon! Ilyenkor jó őket meglepni egy-egy pofonnal, netalántán megviccelni egy otthonról hozott pa… harcias macskával.)

2011. december 18. 16:59


Miért vágyunk arra, amit nem kaphatunk meg?
Sokat foglalkoztat ez a kérdés, és ezzel nem vagyok egyedül, általános igazság, hogy ha valamit, vagy valakit nem kaphatunk meg csak annál jobban vágyunk rá. Nem olyasmiről beszélek, amikor a suliban kinézed a legvagányabb srácot, de nem mered megszólítani. Mi van, ha beleesel valakibe, akit egész életedben szörnyetegnek tartottál, és fajtájának megszámlálhatatlan egyedével végeztél már? Hogyan oldod meg, ha a szíved választottja valahol odafent a Mennyben lakik, te pedig a víz alatt egy titkos birodalomban? Mi van, ha a fiú olyan lányt szeret, akit a lány családja ki nem állhat, de még az övéi is elítélnék a kapcsolatukat? A válasz egyszerű, küzdenek azért, hogy sikerüljön, hogy az elvárásokat, a tradíciókat vagy a faji különbségeket figyelmen kívül hagyva igyekszenek boldogulni, mert akármennyi idő is adatik meg nekik, azt ki kell használni. Nincs igazam? Várom a véleményeiteket, addig is, kígyót, békát, galambvért!

(238 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Ja, persze… tegyük félre faji különbségeket, legyen együtt a légy a bagollyal, a sündisznó a zsiráffal, bezzeg a vérre, arra figyeljünk. Á, ne is törődj velem.

2011. december 18. 17:04

Van-e következménye annak, ha valami rosszat teszünk – avagy ki dönti el, mi helyes és mi nem az?
Helyes, helytelen, jó, rossz, fekete és fehér, most komolyan, hogyan válasszon az ember normális utat magának? Rossznak számít-e a vámpír, ha emberlányokra vadászik, de életben hagyja őket? Bűnös-e az angyal, amiért olyasmit vétkezett, amit az átlagember nap, mint nap megtesz? Lehet-e haragudni a rokonaidra, ha azok jó szándékból nem árultak el neked egy fontos dolgot? Annyi lehetőség, és olyan kevés tapasztalat áll rendelkezésemre, hogy fogalmam sincs mit gondoljak, de egyet elárulok, a fekete mágia még a jó cél érdekében is csak fekete mágia marad, az pedig mindig visszaüt. A saját bőrömön tapasztaltam meg, és most élet és halál között kell döntenem. Ha sikerül, az életem már nemcsak az enyém lesz, de ha nem, akkor amúgy sem akarnék élni, én öltem meg a szerelemem, most viselem a következményeit. Ha nem jelentkeznék többet, tudjátok, hogy megpróbáltam. Kígyót, békát, galambvért és jó döntéseket kívánok!

(364 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
A fiúból, aki iránt nem tudtad, mit érzel, a szerelmed lett? Háhá.
Érdekes kérdés, ki dönti el, mi a jó és a rossz, én is ezen töprengtem, miközben írtam a… beadandómat, de ez kit érdekel, szóval én is ezen gondolkoztam. Mármint miért kellene az osztályfőnöknek mindenképpen jobban tudnia, hogy mit akar az ember és mit nem, hogy mik a céljai az életben, és miért kellene mindenképpen leordítania, amikor azt mondja, hogy a célja még nem tisztázott? Hazudnia kéne, vagy mi? Azt hiszem, ez költői kérdés marad, kösz a jókívánságot, neked is hasonlóan jó döntéseket kívánok.
Főleg a karácsonyi bállal kapcsolatban. Egy lánynak annyi mindenre oda kell figyelnie, hogy ilyenkor az utolsó, akire gondolnak, az a megfelelő partner. Vagy nem tudom, lehet, csak én látom így. Különleges lány vagyok, na.

2011. december 18. 17:10

Fél lábbal a helyes úton
Még mindig a döntések körül kavarognak a gondolataim, de ezúttal biztosan tudom, hogy mit kell tennem, még annak ellenére is, hogy ez a legnehezebb dolog, amibe valaha belefogtam. Azt mondják, a jó szándékkal kövezték ki a Pokolba vezető utat, szerintem ez igaz, de úgy vélem, ha már rájöttél hová vezet az út, nem muszáj végigmenned rajta. Vissza is fordulhatsz, hogy letérj az egyik ösvényen, ami talán nem olyan hívogató, mint a főút, és lehet, hogy tele van szakadékokkal és veszéllyel, mégis azt kell választani, mert csak az vezet a jó irányba. Végül is ez a lényeg, nem igaz? Hibázol, elkövetsz olyan dolgokat, amiket nem érzel hibának, később mégis kiderül, hogy az volt, viszont mindent jóvá lehet tenni. Mindig van egy másik út, amelyikre ráléphetsz, még akkor is, ha fél lábbal még a helytelenen taposol. Rossz emberbe szerettem bele, így most másik ösvényt választok. Egy helyesebbet, mondták többet is, egy másikat felelem rá én, azt, hogy helyesebb-e vagy sem, nem ők és nem is én döntöm el. Talán az idő, ami meghatározza, milyen úton haladok, az egyszer biztos, hogy most a fél lábam már a jó úton van. Szurkoljatok, hogy azon is maradjon. Kígyót, békát, galambvért!

(287 megjegyzés)

DragaBarbie írta…
Öhm. Bocs, többi lány, de ez a helyzet egyáltalán nem ROMANTIKUS, és nem kellene IRIGYELNI a blog szerzőjét, amiért ROSSZ emberbe szeretett bele! Nem értem, minek kell itt nyávogni meg vernyogni, aki csak szórakozni jár ide, az táguljon!
Kedves blogíró, szerintem át kellene gondolnod ezt az ösvényről letérős dolgot, mert mi van akkor, ha letérsz egy másikra, pedig a következő kanyarnál maga a boldogság vár téged? Jobb lenne kivárásra játszani, vagy inkább fogni azt a csinos fejecskédet, és kicsit elgondolkozni azon, nem építhetnél-e magadnak saját utat. Lehet, hogy nehezebb lesz, mint másokéra lépni, de kifizetődőbb is.
Én azt mondom, fogj egy dzsungelkést, és irány az átjárhatatlan!

2011. december 18. 17:18

Kissé ziláltan csaptam le a laptop tetejét. Már majdnem fél hat volt, ami azt jelentette, hogy másfél órán keresztül elszórakoztattam magam Corn blogjával, a baj csak az volt, hogy a dolgozattal mit sem haladtam. Persze ez Corn hibája, nehéz megállni, hogy az ember bele ne olvasson egy újabb bejegyzésébe, majd megint egy újba, és egy újabba. Pont olyan volt, mint vele lenni, mindig többet és többet akarok belőle. Akkor és ott, az elemzés felé görnyedve eldöntöttem, hogyha nem akar vágni magának új ösvényt, hát majd vágok én, sőt, ha kell, le is betonozom, csak ketten mehessünk rajta.

O.O

Cornelia

DragaBarbie írta…
Helló, Fenség! Ha rózsaszín füst lennék, én is téged választanálak, ha már egyszer belém kap a szél egynémely boszorkány mesterkedése következtében (hogy a fene egye meg a jó dolgukat), mert korábbi leírásaid alapján a boszorkánytalálkozó többi résztvevője ezerszer rosszabb lehet nálad. Csajszicska02, nem hinném, hogy a blog írójának hetvenöt gratulára volt szüksége. Gilisztát, hiénaszemet, kutyalépet!

Válasz erre: Szia Barbie! Ez kedves tőled, nem tagadom valóban én voltam a legnormálisabb, bár úgy vélem, a füstöknek általában nincs szabad akaratuk, ez csupán a puszta véletlen műve. Képes voltál megszámolni? XD SL

O.O

DragaBarbie írta…
Üdv, Fenség! Én határozottan hiszek bennük, még akkor is, ha nem akarok, és a legjobb barátod igazára csak ennyit tudok mondani: ugye, hogy ugye? Nem szabad elhamarkodottan ítélni, főleg ha már ki tudja, hány éves barátság van közöttetek. Mivel kérdésed több hetes, gondolom, rájöttél már, hogyan kell megszabadulni tőlük. Nem osztanád meg a megoldást a nagyérdeművel?

Válasz erre: Kedves Barbie! Esetleg saját tapasztalataid vannak, vagy csak a vakhit vezérel? Ha az előbbi kérlek vedd fel velem a kapcsolatot privátban is, mert kérdéseim lennének feléd a kutatásaimhoz. A választ egyszerű, legkönnyebben úgy szabadulunk meg tőlük, ha összebarátkozunk velük, majd elegyengetjük a szerelmi életüket (bocsi, ezt nem hagyhattam ki, bár valószínűleg nem érted, ha megkeresel e-mailben elmagyarázom). SL

O.O

DragaBarbie írta…
Hahó, Fenség!
1. Ha már a lábukat is át tudják változtatni, meg a mellüket eltakarni, miért ne tudnák más testrészeiket is átvariálni?
2. Szerintem Isten egy ördögi háztartástanóra után.
3. Pontosan! És ez így van jól.
4. Édes, drága… blogíró. Mindenre lehet időt szakítani, csak elég jól kell csinálni.
5. Azért nem, őt leküldték egyenesen a Pokolba, nem hagyták a Földön lébecolni.
6. Száz az egyhez, hogy leskelődik. Meg tudom érteni, én is ezt tenném a helyében.
7. Azt a rohadt! Mi ez, kislány, kikiabálod a nagyvilágnak, csak mert a barátodnak nincsen internete? Mi lesz, hogyha idejekorán rátalál erre a blogra, és kiborul a bejegyzés olvastán?
Van még mit tanulni.

Válasz erre: Barbie, most komolyan, különleges képességeid vannak? Honnan tudod, hogy a legjobb barátomnak nincsen internete? És a sellőkről mintha többet tudnál, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot, kérdéseim vannak! SL

O.O

DragaBarbie írta…
Nem azért, de ezt a SexyVampireakárhányat nem lehetne kitiltani az oldalról? Tiszta lökött dolgokat ír, még csak nem is a tárgyhoz kapcsolódót. Mármint miért írta azt legutóbb is, hogy „KÉRLEK!”, most meg, hogy „CSERÉBE FELAJÁNLOM AZ ÉLETEM!”, gyanús nekem.

Válasz erre: Barbie, SexyVampire216 a barátom, hidd el, jó oka volt rá, hogy ilyeneket írjon, nem tiltom ki, viszont keress fel, kérlek! Nagyon fontos! SL


O.O

DragaBarbie írta…
Csak annyira van jogod haragudni egy véredet szívó vámpírra, mint a fókabébinek a nyakát kettéroppantó jegesmedvére, vagyis nagyon. Akárhol is vagyunk a táplálkozási láncban, azt diktálja az életösztönünk, hogy maradjunk felül, és ne engedjük, hogy belőlünk lakmározzon bárki is. Ennek a szellemében írom most neked azt, hogy: Ne engedd, hogy bárki is hozzád érjen!

Válasz erre: Kedves Barbie! Nincs igazad, talán csak akkor lenne, ha komolyan veszély fenyegeti az életünket, vannak vámpírok, akik képesek kulturáltan fogyasztani, sőt, ahogyan egy barátnőmtől hallom bizonyos szinten remek előjáték a vérszívás. Te is lány vagy, ismerd el, hogy izgató lehet, ha egy szexi vámpír matat a nyakaddal. Fogadd meg a saját tanácsod és ne ítélj elhamarkodottan. És keress fel, légyszi! SL

O.O

DragaBarbie írta…
Halihó, Fenség! Ebbe a bejegyzésbe most beleborzongtam, szintúgy a sok kérlelő, aggódó, szomorkodó megjegyzésbe, amit alant olvastam. Ez totálisan nem minden arany, ami fénylik helyzet, vagyis hiába szép a tenger, ha beleöntik a hulladékokat, hiába hagyod magad mögött a szárazföldet, ha utána csodaszép agyatlanként úszkálsz a vízben, és főleg hiába nevezed a barátnődnek azt, ha rá kell jönnöd, hogy hozzá köze nincs a barátságnak. Azt mondom, amit a többiek, embernek lenni király! És még mi király? A szerelem! Szeressük egymást, emberek!

Válasz erre: Szia, Barbie! Ha ezt olvasod adj meg valami elérhetőséget! Amúgy sajnálom is, hogy elhamarkodtam ezt a bejegyzést, de hidd el, odalent lenni komolyan csodálatos, az ember még az agyát is beáldozná érte. Honnan tudod, hogy ez a sellő nem a barátnőm? Honnan tudsz bármit is a kapcsolataimról. Más boszorkányokat keresek, ha te egy vagy közülük, keress fel! Kérlek! Ó, Barbie, nem véletlenül mondják, hogy a szerelem sötét verem. SL
O.O

DragaBarbie írta…
Nem megmondtam, hogy milyen király a szerelem meg a szeretet? Ne is hallgass arra az emóra, aki öt bejegyzésen keresztül taglalja, hogy az élet milyen szar, mert ez nem igaz. Még azt sem fogta fel a gyerek, hogy itt nem élet vagy halál, hanem emberség vagy sellőség volt a kérdés tárgya, na, mindegy… hát, tudod, a szeretetből sosem elég, minél több van, annál jobb. Már, ha megbízható a srác. (Vigyázzatok, lányok, kivel mentek a suliban rendezett karácsonyi bálra, nehogy valami búzavirágszemű barmot fogjatok ki! Én, mint lány, tudom, hány fiú akar minket átejteni kedveskedő szavakkal, mikor azt sem tudják, hogy mögöttük ülünk matekon! Ilyenkor jó őket meglepni egy-egy pofonnal, netalántán megviccelni egy otthonról hozott pa… harcias macskával.)

Válasz erre: Szia, Barbie! Milyen igazad van, ugyanakkor… Honnan tudsz a búzavirágszeműről, aki mögöttem ül matekon? Ha ez csak valami vicc, és te valaki az iskolából vagy, aki rájött, hogy ki vagyok valójában… Ellenkező esetben keress meg jó? Ha ennyit tudsz rólam, tényleg nagy hatalmad lehet. SL 


O.O

DragaBarbie írta…
Ja, persze… tegyük félre faji különbségeket, legyen együtt a légy a bagollyal, a sündisznó a zsiráffal, bezzeg a vérre, arra figyeljünk. Á, ne is törődj velem.

Válasz erre: Barbie, ez most úgy hangzott, mintha a legjobb barátom mondta volna. Úristen, Colin te vagy az?!

O.O

DragaBarbie írta…
A fiúból, aki iránt nem tudtad, mit érzel, a szerelmed lett? Háhá.
Érdekes kérdés, ki dönti el, mi a jó és a rossz, én is ezen töprengtem, miközben írtam a… beadandómat, de ez kit érdekel, szóval én is ezen gondolkoztam. Mármint miért kellene az osztályfőnöknek mindenképpen jobban tudnia, hogy mit akar az ember és mit nem, hogy mik a céljai az életben, és miért kellene mindenképpen leordítania, amikor azt mondja, hogy a célja még nem tisztázott? Hazudnia kéne, vagy mi? Azt hiszem, ez költői kérdés marad, kösz a jókívánságot, neked is hasonlóan jó döntéseket kívánok.
Főleg a karácsonyi bállal kapcsolatban. Egy lánynak annyi mindenre oda kell figyelnie, hogy ilyenkor az utolsó, akire gondolnak, az a megfelelő partner. Vagy nem tudom, lehet, csak én látom így. Különleges lány vagyok, na.

Válasz erre: Különleges lány a francokat! Hogy merted? Hogy merészelted, mi? Nem hiszem el, hogy ilyen gyerekes vagy! Szállj le a blogomról! Az első kérdésedre a válasz pedig: NEM!!!!!!

O.O

DragaBarbie írta…
Öhm. Bocs, többi lány, de ez a helyzet egyáltalán nem ROMANTIKUS, és nem kellene IRIGYELNI a blog szerzőjét, amiért ROSSZ emberbe szeretett bele! Nem értem, minek kell itt nyávogni meg vernyogni, aki csak szórakozni jár ide, az táguljon!
Kedves blogíró, szerintem át kellene gondolnod ezt az ösvényről letérős dolgot, mert mi van akkor, ha letérsz egy másikra, pedig a következő kanyarnál maga a boldogság vár téged? Jobb lenne kivárásra játszani, vagy inkább fogni azt a csinos fejecskédet, és kicsit elgondolkozni azon, nem építhetnél-e magadnak saját utat. Lehet, hogy nehezebb lesz, mint másokéra lépni, de kifizetődőbb is.
Én azt mondom, fogj egy dzsungelkést, és irány az átjárhatatlan!

Válasz erre: Dzsungelkést? Remek ötlet, drága féltestvérem! Rögtön át is szaladok vele hozzád, ajánlom, hogy ne legyél otthon! Képtelen vagyok elhinni, hogy ezt csináltad velem, azt hittem, végre találtam egy boszorkányt, aki segíthet! Ehelyett a bolondság helyett inkább segítenél a kutatásban! Javíthatatlan vagy!!

2011. december 18. 23:47 perckor DragaBarbie felhasználó kitiltva a www.daugtherofsamhain.blog.com -ról.  


Beérkezett levelek (4 új)


Címzett: Cornelia Halloway (girl.like.corn@hotmail.com)
Feladó: Roland Pasternak (sexyvampireforever@yahoo.com)
Tárgy: karácsonyi üdvözlet

Mélyes Tisztelt Főboszorkány, Drága Cornelia!
Ezúton szeretnék elektronikus formában is boldog karácsonyt kívánni Neked és bájos nénikéidnek is. Egyetlen szerelmem már postára adta a szerény ajándékunkat, nagyon reméljük (még a farkasember is), hogy örülni fogtok neki, amint megérkezik.
Még egyszer kellemes karácsonyi ünnepeket, Édes Cornelia!
Legmélyebb hódolattal: Roland
Utóirat: tudomásom van róla, hogy rendszeresen érintkezel az én kedvesemmel, amivel persze semmi baj nincsen, de bízom benne, hogy meg tudod különböztetni igaz szavait az erős túlzásoktól, melyekkel oly könnyedén és gyakran él. Nehéz időket él át, amióta választania kellett köztem és családja között, ám szerelmünk legyőz minden akadályt. Ugye ebben te sem kételkedsz?


Címzett: Cornelia Halloway (girl.like.corn@hotmail.com)
Feladó: Rufus Canis (redwolfboy1993@gmail.com)
Tárgy: ezt kapd ki!

Mizu kedvenc főboszim? Ezt kapd ki, Tita és Agyarka veszekedésébe belezeng a kastély! Bocsi, hogy eddig nem írtam neked, de biztos vagyok benne, hogy Tita mindenről tájékoztat, és amúgy sincs velem semmi újdonság, Gina és én szuperül megvagyunk. A drágám most épp az ajándékomat csomagolja, így addig leültem írni neked egy kicsit. Találd ki, mit kaptok karácsonyra? Elárulom, mert tökre biztos vagyok benne, hogy úgyis darabokban fog odaérni, szóval egy flancos teáskészletet egy csomó csicsás virágmintával. Persze Ginának meg a sógornak tetszett, úgyhogy Titával rájuk hagytuk, vegyék meg, ha akarják, viszont tudd, ha rajtunk múlik egy önvédelmi készletet kaptál volna (karóval meg egy spéci DVD-vel), csak ezt túl antikarácsonyinak ítélték. Na, mindegy.
Tehát azt akartam mesélni, mennyire dúl a láv különben, Agyarkáék amióta írtam, hogy ordítoznak, már egymást falják (nemcsak szó szerint), és mintha Gina is végzett volna a csomagolással. Mennem is kell.
Csá, Corn!
Ui: Gina egy ölelést küld neked és Colinnak is.

Címzett: Cornelia Halloway (girl.like.corn@hotmail.com)
Feladó: Tita Slayer (stakesaregirlsbestfriends@gmail.com)
Tárgy: Re:Re:Re:Re:Re:Re: nem, ez egyáltalán nem szerelem

Hali, Corn!
Még mindig nem értem, miért nem vagy képes felfogni, hogy csupán tapasztalatszerzés céljából vagyok még mindig ebben a régi kastélyban, eszemben sincs kapcsolatot kezdeni a vérszívóval. Persze néha csókolózunk meg ilyesmi, de hidd el, ez csak az álca része, egy nap mindenből hasznot húzok majd, meglátod.
Más: még mindig nem jutottál előre Colinnal? Tudom, hogy sok neked ez az unokatestvérek dolog, de nem értem, miért nem tudsz továbblépni ezen. Mégsem olyan, mintha valóban testvérek lennétek, ráadásul egyes államokban az ember lánya már legálisan össze is házasodhat az uncsitesójával, ti pedig azért itt még nem tartokok. Gyereket sem akartok nemzeni, nem igaz?
A francba, miket beszélek? Esküszöm, Roland ülteti a fejembe ezeket a gondolatokat, néha egész sok vért szív belőlem, ma reggel is tökre szédültem tőle, ezért is próbáltam fel valami ordenáré csipkeförmedvényt, amiben szerinte angyalian nézek ki. Most képzeld el! Mit meg nem teszek a jó ügyért.
De visszatérve hozzád és Colinhoz, nem úgy látom, hogy valamerre is haladnátok, olyan közelségben meg biztosan nem fog hirtelen kiszeretni belőled, főleg, hogy nap, mint nap bámuljátok Sophie-t meg Vale-t. Fogadd meg a tanácsom, és élj egy kicsit, legalább a srác kedvéért, elég volt abból, hogy egész nap könyveket bújsz megoldás után kutatva. Komolyan, be fogsz golyózni!
Légy rossz, Corn! Egyszer élünk.
Tita 






Címzett: Cornelia Halloway (girl.like.corn@hotmail.com)
Feladó: Kieran Hargrowe (kierantheboywitch@hotmail.com)
Tárgy: üdvözlet egy másik boszorkánytól

Kedves Cornelia Halloway, Főboszorkány!

Nem ismersz engem (bár a nénikéidtől hallhattál rólam), az én nevem Kieran Hargrowe, Minnesota főboszorkánya vagyok immár két éve. Bizonyos természetfeletti forrásoktól (egy Hocca nevű tündértől, aki átutazóban kevert némi zűrt nálunk) értesültem róla, hogy miken mentél keresztül. Ezúton is szeretném gratulációmat kifejezni a bravúros mutatványokhoz, melyeket, ha az információk helyesek, saját mágikus képességek híján vittél véghez. Meg kell mondjam, én, aki sok főboszorkánnyal tartom a kapcsolatot, ilyet még nem hallottam, ezért is szeretnék közelebbi barátságba kerülni veled.
Úgy hiszem, korunk okán (én tizennyolc éves vagyok) jól kijönnénk egymással, talán több közös vonásunk van, mint hinnéd. Kérlek, válaszolj nekem! Úgy hallom, elzárkózol a varjak általi kommunikációtól, ezért is kerestelek fel ilyen modern módon, de ha úgy kényelmesebb, akár szélüzenetet is küldhetsz, mindenképpen várni fogom. Remélem, hogy hamar hallunk egymásról és egymás segítségére lehetünk!
Kellemes Napfordulót kívánok!
Kieran Hargrowe



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése